INFORMACE K OSOBNÍM ODBĚRŮM. OSOBNÍ ODBĚR JEN PO TELEFONICKÉ DOHODĚ NA TEL: 776 811 708 A to z důvodu stěhování centrálního skladu Praha-Modřany.

FAQ

ROZDÍL: Produkty, popisy, pojmy
1) Co znamená číslo za názvem tkaniny?
Toto číslo znamená plošnou hmotnost tkaniny neboli gramáž. Která se uvádí v gramech na metr čtverečný. Čím větší je to číslo, tím je tkanina robustnější a pevnější. Naopak tkaniny s menší gramáži působí jemnějším dojmem.
2) Co to je  za pojem který uveden u popisu: plátno, kepr, oxford, ... jak je poznám a k čemu jsou?
Tento pojem v zásadě popisuje o který druh tkaniny jde.
- Plátno je základní druh tkaniny, utkaný jednoduchým způsobem. Nejčastěji se jedná o jemnější a lehčí tkaniny které najdeme ve všech možných výrobcich a hlavně v bytovém textilu;
-Kepry jsou o něco složitější ve výrobě tkaniny s prohozeným útkem, poznáte je podle výrazného příčného řádkováni. Nejčastěji s touto tkaninou setkáme jako s džinovinou nebo monterkovinou. Obvykle jsou těžší a hustší než plátna.
- Satény a atlasy jsou další druhy tkanin s prohozeným útkem. Tkaniny mají jemnější řádkováni a lesklejší vzhled 
3) Jak najdu tu správnou tkaninu?
Pokud nevíte co přesně potřebujete zavolejte nám, nebo napište nám dotaz. 
4) Co to je Ökotex (Oekotex) Standard 100? jak mi to pomůže v praxi?
Tento standard vyvinul institut... tímto způsobem se většinou certifikuje ne jednotlivé výrobky ale celé výrobní procesy. Certifikace znamená že tyto výrobky byly vyrobeny v procesech které splňuji určité požadavky na bezpečnost a nezavadnost. Jako příklad, že výrobce nepoužívá AZO Barviva, Chemikalie obsahujicí nikl a pod. 
5) Mate hodně tkanin, lze to nějak vytřídit a zúžit výběr?
6) Mate rychlou volbu jak můžu najít potřebnou tkaninu?
7) Je lepší bavlna nebo směs bavlna/polyester?
8) Na kolik stupňů lze prát vaše tkaniny?
9) Lze prát vodoodpudivou tkaninu?
10) Střihací stul mám jen 160cm široký, jak máme stříhat tkaninu v šíří 300cm?
11) Mate vaše tkaniny certifikované podle PN ... ?
12) Jaký je původ vašich tkanin? Vyrábíte je v České republice?
13) Co to je Renforce?
14) Proč tak zdůrazňujete parametr česaná příze, je něčím zvláštní?

ROZDÍL:  dostupnost, skladové zásoby
1) Jsou vaše produkty na vašem nebo externím skladu?
V současné době nabízíme jen tkaniny které vedeme ve vlastním skladu u nás v Praze
2) Mate dost tkanin skladem i pro větší objednávky?
V tento moment je to přes 500.000 metrů tkanin a cca 600 sortimentních položek. 
3) Máte všechny nabízené tkaniny skladem? A kde najdu konkrétní tkaninu, a kolik ji máte? 
Občas je nějaká tkanina vyprodaná, ale průměrná dostupnost tkanin je cca 90% sortimentu.
Jednotlivé skladové zásoby naleznete v detailech každého sortimentního bodu na tomto webu, denně aktualizujeme skladové zásoby na naších stránkách.
4) Jak zjistím skladovou zásobu tkaniny, kterou potřebuji? 
Jednotlivé skladové zásoby naleznete v detailech každého sortimentního bodu na tomto webu, denně aktualizujeme informace o skladových zásobách na naších stránkách
5) Kdy budete mít vyprodané položku skladem?
Termíny doplnění skladových zásob Vám rádi sdělíme osobně.

ROZDÍL: Slevy, ceny, doklady, daně:
1) Jsou uvedené ceny včetně DPH?

Ne. Jsme velkoobchod a proto uvádíme Základní cenu bez DPH. Ale u každé položky snadno najdete cenu včetně daně. Bývá uvedena trochu menším písmem

2) Je cena tkaniny za metr čtverečný? 
Ne, cenu všech tkanin uvádíme za běžný metr (jeden metr délkové míry v plné šíří). Z tohoto důvodu může být uvedená cena za 1,4m2 až 3,0 m2,
takže cenu za metr čtverečný musíte spočítat sami

3) Co znamená věta zvolte variantu
Větší část našeho sortimentu nabízíme v několika variantách (s nebo bez odvíjení na míru)
proto jsou u materiálu uvedeny dvě nebo tři ceny
- první varianta je velkoobchodní odběr: tato cena platí při odběru celé velkoobchodní role ve stavu jak ji zabalil výrobce tkaniny 
- druhá varianta ceny je se službou odvíjení malého obchodního balení 10 až 20 metrů, tato cena platí při odběru celé role, kterou jsme pro Vás připravili předem, tuto variantu najdete jen u některých vybraných produktů.
- třetí varianta ceny je MALOOBCHODNÍ: se službou odvíjení tkanin na míru, rádi Vám odvineme přesný počet metrů které potřebujete a to od 1 metru.

4) Proč máte tak velký rozdíly v cenách mezí variantou MALOOBCHOD a VELKOOBCHOD?
V ceně varianty MALOOBCHOD: odvíjení tkanin na míru máme započteny více-náklady na tuto službu.
Jsou to například náklady na: obalové materiály, prostřihy, energie a nakonec personální náklady.
Jen pro příklad: cena jedné papírové dutinky bývá více jak 20Kč/ks.
Ale i tady se dá ušetřit, pokud objednáte nad 4 metry nebo více jak 15 metrů dostanete slevu až 30% vice zde  

5) Objednal jsem už několikrát, dostanu za to nějakou slevu?
Ano. Zvýhodňujeme stálé registrované odběratele slevou 5% na další nákupy vice zde

6) Mám šicí dílnu, dostanu nějakou extra výhodu?
Ano. zvýhodňujeme registrované profi zákazníky a nabízíme pro ně individuální ceny a zvýhodněné platební podmínky. Sleva 5% již od prvního nákupu, možnost odběru na fakturu ... vice zde

7) Poskytujete slevy na větší množství materiálů?
Ano a Ne.
Ano, pokud se jedná o variantu MALOOBCHOD, Sleva až 30% pří odběru nad 15 metrů
Ne, Pokud se jedná o variantu VELKOOBCHOD. tato varianta má zvýhodněnou cenu, která byla nastavena na větší odběry.
Pokud by ale šlo o opravdu větší odběry nad 1000 metrů, zavolejte a zkusíme něco vymyslit 

vice se dočtete zde

8) Objednal jsem dohromady 15 metrů tkanin, ale nemám slíbenou slevu, proč to u Vás nefunguje?
Množstevní sleva se aplikuje na odvíjení každé položky zvlášť, ale ne na celou objednávku
takže pokud objednáte 5x po 3 metrech sleva na odběr se aplikovat nebude vůbec.
pokud objednáte dvě tkaniny  7 a 8 metrů, dostanete 20% slevu na každou položku,
a nakonec pokud objednáte jen jednu tkaninu 15 metrů, sleva na tuto položku bude 30% 
vice se dočtete zde

9) Nevidím svoji slevu, je někde chyba?
přihlaste se, a vaše slevy Vám naskočí automaticky. Pokud jste zapomněl na heslo stisknete na Zapomenuté heslo a postupujte dle návodu na stránkách

10) Proč ceny v eurech neodpovídají aktuálnímu kurzovnímu lístku?
Pro přepočet cen pro naše evropské zákazníky jsme použili pevný kurz koruny k euru 25,4, který respektuje více náklady na dopravu do těchto zemí

11) Jsme ze Slovenska, můžeme koupit za "české" ceny?
Ano, můžete. pokud adresa doručení bude v České republice. Pokud budeme zboží posílat na Slovensko doúčtujeme Vám rozdíl na dopravném, 160Kč bez DPH za každý balík.

12) Proč cena dopravy je tak vysoká?
Dopravné a doběrečné účtujeme opravdu ve výší skutečných nákladů na dopravu. Na této položce nevyděláváme. Posíláme role, což jsou atypické balíky pro kurýrní služby a proto cena dopravy je poměrně vysoká. Pokud ale objednáte nad 2000Kč bez DPH mate dopravu po celé České republice od nás ZDARMA.

13) Dostanu fakturu k dodanému zboží?
Ano, Ke každé dodávce dostanete daňový doklad Fakturu, kterou posíláme na Vámi udaný e-mail, v pdf formátu.
Doklad posílá fakturační oddělení po odeslaní zboží.
Pokud potřebujete papírovou fakturu (dodací list) připojenou ke zboží, prosím o zadaní tohoto požadavku do poznámek k objednávce.

Upozornění: tento požadavek zdrží odeslání objednávky o jeden pracovní den.

14) Jaká je sazba DPH na vaše tkaniny?
21%
15) Jste plátce DPH? Dostanu doklad na odpočet DPH?
Ano, jsme. Proto všechny doklady mají náležitosti daňového dokladu dle zákona o DPH.


17) Potřebujete moje IČO a DIČ?
Ano, pokud chcete aby tyto údaje byly uvedený na dokladech. Pokud nechcete to mít na dokladů tak to uvádět nemusíte.

18) Jsme plátce DPH na Slovensku jakou budeme mít cenu?
Pokud máte platné DIČ DPH fakturovaná cena bude bez DPH, ale v tomto případě platí pro Vás několik podmínek, za a) přiznat tento nákup ve svém přiznaní DPH za b) zboží má skutečně překročit hranici.

19) Podnikám v Německu ale nejsem plátce DPH jakou cenu dostanu?
Pokud nemáte platné DIČ DPH fakturovaná cena bude s českou DPH 21%.

ROZDÍL: Doprava, logistika, osobní odběr, kamenná prodejna
1) Kdy dostanu svou objednávku, jaka je dodací lhůta?
Zboží skladem ve variantě VELKOOBCHOD a malé obchodní balení se snažíme expedovat vždy v den objednávky, pokud si zákazník nezvolí individuální termín doručení. Pokud ale objednávka dorazí po 12:00 nebo o víkendu  budeme ji expedovat až následující pracovní den.
Příprava materiálu ve variantě MALOOBCHOD ale zabere nám víc času a proto doba expedice může trvat 1 až 4 pracovní dny (záleží na složitosti objednávky, počtů sortimentních bodů atd).
Dále už záleží jen na vaší domluvě se spediční společnosti (DPD, Zásilkovna, Raben, DB SCHENKER ...) standardní doručení obvykle je 24 hodin

2) Chci poslat roli ve variantě VELKOOBCHOD na Zásilkovnu ale je neaktivní, proč?
Maximální rozměr jedné strany balení na Zásilkovnu je 75cm, role ale máme mnohem větší a těžší než nám Zásilkovna dovoluje. Zkuste místo toho podobnou službu DPD PickUp.

3) Posíláte látky jen do České republiky? nebo i do jiných zemi?
Regulérně posíláme na Slovensko, Rakousko, Německo a Polsko, pokud potřebujete poslat do dalších zemi napište nám a my Vám spočítáme dopravné.

4) Proč cena dopravy je tak vysoká?
Dopravné a doběrečné účtujeme opravdu ve výší skutečných nákladů. Na této položce nevyděláváme. Máme atypické balíky pro kurýrní služby a proto cena dopravy je poměrně vysoká. Pokud ale objednáte nad 2000Kč bez DPH mate dopravu po celé České republice od nás ZDARMA.

5) Chci vyzvednout látku osobně, můžu vyrazit ihned?
Doporučujeme počkat na výzvu k odběru, kterou Vám zašleme emailem. Vyhnete se tak zbytečnému zdržení. Případně zavolejte nám.
u varianty MALOOBCHOD s platbou na místě odvíjíme až k nám dorazíte.

6) Máte vzorkovnu nebo showroom, kde bych se mohl podívat na tkaniny?
Ano, adresa prodejny, kde máme i vzorkovnu, je: Praha 4 - Komořany, U skladu 2198/1
zastávka MHD: Praha-Komořany Vlak S8, S88
pondělí - čtvrtek 8:00 - 16:00,
pátek                8:00 - 15:30
so - ně               zavřeno

7) Kde se nachází kamenná prodejna?
Adresa prodejny je Praha 4 - Komořany, U skladu 2198/1
zastávka MHD: Praha-Komořany Vlak S8, S88
pondělí - čtvrtek 8:00 - 16:00,
pátek                8:00 - 15:30
so - ně               zavřeno

8) Můžu ihned na místě objednat látku a odnést objednané zboží?
Ano, tkaniny lze koupit přímo na místě. Veškeré osobní odběry a odvíjení na míru, děláme až na základě osobní návštěvy.
Častokrát se stává, že si zákazník na základě prohlídky tkanin ve vzorkovně a po konzultaci (použití tkaniny), nakonec vybere zcela jinou tkaninu nebo jiný odstín apod.

9) Lze u Vás zaparkovat auto?
Ano, před areálem Chirana kde sídlíme je veliké podélné  parkoviště. Pro nakládku zboží lze vjet i do areálu.

10) Můžu vyzvednout objednávku o víkendu?
Ne,
provozní doba je pracovní dny Pondělí až Pátek 8:00 - 16:00
Adresa prodejny je Praha 4 - Komořany, U skladu 2198/1
zastávka MHD: Praha-Komořany Vlak S8, S88
pondělí - čtvrtek 8:00 - 16:00,
pátek                8:00 - 15:30
so - ně               zavřeno

11) Která hodina je nejlepší pro osobní odběr?
Doporučujeme zavolat a dohodnout se. provozní doba  kamenné prodejny je v pracovní dny Pondělí až Pátek 8:00 - 16:00
Ale abyste zaručeně setkali s konzultantem který Vám pomůže s výběrem doporučujeme návštěvu mezí 9:00 a 15:00

ROZDÍL: Platby, měny
1) Je možné zaplatit objednávku platební kartou?
Ano, pří osobním odběru v kamenné prodejně a u dobírky lze zvolit platbu kartou.

2) Chci zaplatit on-line ale nevidím tuto možnost?
On-line platby nedovolujeme jen z jednoho důvodu: každá role ve variantě VELKOOBCHOD má jiný návin a proto my nemůžeme Vám zaručit přesnou částku k úhradě. Prosím o strpění, vždy počkejte na zálohovou fakturu s přesnou částkou k úhradě.

3) Kde najdu číslo účtu pro provedení platby?
Prosím o strpění, vždy počkejte na zálohovou fakturu s přesnou částkou k úhradě. Číslo účtu pak najdete jak v doprovodném e-mailu, tak na samotné faktuře.